PROFIT system vam nudi efikasne alate pomoću kojih ćete pronaći primaoce koji su najprikladniji za vaš biznis

Regrutovanje primalaca franšiza

Svaki davalac franšize zna kakva mu je vrsta primalaca potrebna za franšiznu mrežu. Dobar primalac mora da poseduje preduzetnički duh, treba da bude oštrouman i britak, ali i strastven po pitanju proizvoda ili usluga koje će prodavati. Mora da veruje u posao.

Mi znamo kako da vam pomognemo da pronađete baš takve primaoce. Pomažemo vam da privučete dobre kandidate, odaberete najbolje od njih i proverite njihove reference. PROFIT system vam nudi efikasne alate uz pomoć kojih ćete pronaći primaoce koji su najprikladniji za vaš biznis:

  • Oglašavanje na portalu o franšizingu
    Prvi alat za informacije o franšizi je internet, a naši internet portali o franšizingu su mesta broj jedan na internetu što se franšiza tiče. Uz pomoć Kataloga ili Prezentacija na naslovnoj strani portala, postići ćete bolje rezultate u regrutovanju primalaca franšize.
  • Sajmovi franšizinga
    Lični kontakt je bio i biće izuzetan alat u pronalaženju najboljih kandidata. Sajmovi franšizinga su upravo mesta na kojima je najlakše ostvariti takve kontakte.
  • Direktne mailing liste za kandidate
    Informacije o Vašem franšiznom sistemu dostavljaju se direktno preduzetnicima zainteresovanim za franšizno poslovanje.
  • Franšizni informativni memorandum
    Brošura za potencijalne primaoce – sadrži sve važne informacije o davaocu, ukratko predstavlja poslovni model, skreće pažnju na najvažnije odredbe franšiznog ugovora, opisuje benefite za primaoce, proizvode i usluge koji se prodaju kroz sistem, kao i uslove za pristupanje sistemu.
  • PR usluge
    PR – odnosi sa javnošću – omogućavaju davaocima da svoj koncept predstave kroz medije na najbolji mogući način. PR istovremeno jača snagu franšiznog brenda kod sadašnjih ali i budućih poslovnih partnera i saradnika.

Za svoje klijente pripremamo adekvatnu strategiju za svako od ciljanih tržišta.

Za svoje klijente kreiramo kampanje
prilagođene potrebama ciljanog tržišta